insidan räknas utsidan avgör

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

FOTOTÄVLING

Av Elin witick - 12 juni 2012 13:52

Japp ! nu är det fototävling här i krokarna !

hur gör jag för att vara med ?  

Först laddar ni upp bilden ni vill tävla med på er blogg sen skriver "jag är med"

och länken med bilden från din blogg :)

Tema: sommar :)
Vad vinner man ?

jo att jag länkar din blogg i menyn 1MÅNAD och i mina inlägg varje dag i en VECKA  ! :)

avslutar den när jag fått tillräckligt många :)


Ps;Alla bilder kommer hamna i ett inlägg på bloggen så jag måste kunna spara den bilden på min dator ds;


Heeeejdåå 

 
 
saga ♥

saga ♥

15 juni 2012 12:41

Jag är med ---> http://sagaj.webblogg.se/2012/june/fototavling.html ♥

http://sagaj.webblogg.se

 
niqole

niqole

17 juni 2012 11:43

Jag ångrade mig, haha! Bilden var inte så bra ;)

http://niqolerosenqvist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin witick - 23 juni 2012 00:01

Hejsan alla fina och glad midsommar  på er hoppas att alla har haft en bra midsommar !själv har jag vl gjort det vanliga vi kom fram till daftö camping imorse (jag är på husvagnsemester nu )  och då gick vi till daftö äventyrskpark en stund sen åkte ...

Av Elin witick - 20 juni 2012 22:10

hej hoppas att alla mårbra ! imorgon så åker jag somsagt på husvagnsemester så det blir kanske inte 100% uppdatering men uppdaterar när jag har internet :) aa vad mer ska jag säga ha det bra så ses vi snart xoxo //elin    ...

.

Av Elin witick - 18 juni 2012 21:23

Hej bloggar från mobben så det blir ingenbild tyvär . Men på torsdag så åker vi på husvagnsemester :) så det blir nått inlägg ibland a men tjaadåå...

Av Elin witick - 15 juni 2012 18:08

  Han är fan kung ! <3    

Av Elin witick - 14 juni 2012 12:04

         

Presentation


hej och välkommen till min lilla blogg jag själv är en 13 årig tjej som älskar allt som har med sport att göra och min familj :)
hoppas att ni gillar min blogg !
hejååååååååå

Kontakta mig

om du har synpunkter på bloggen eller så kontakta mig gärna på

 

elinwitick.bloggen@hotmail.com

 

mina bilder kommer ifrån

Detta fotar jag med :

digitalkameran,Nikon coolpix s640

  och systemkameran:

panasonic lumix dmc-fz50

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards